Nieuwe start voor WTC Lambroek

WTC Lambroek Massemen heeft een nieuwe start genomen

2016 was voor WTC Lambroek een jaar van transitie waarin zowel het bestuur als de visie op WTC Lambroek volledig werden vernieuwd. Op 10 februari ontvingen de clubleden ook hun volledig gerestylde nieuwe fietstruien in de showroom van de nieuwe hoofdsponsor “Autobedrijf Ost” uit Wetteren. WTC-Lambroek is een club aangesloten bij Wielerbond Vlaanderen (WBV) die zich als fietsers- en wielertoeristenclub wil onderscheiden van de andere clubs. De club heeft tot doel het fietstoerisme te promoten en de persoonlijke fietsambities bij haar leden aan te moedigen en daarnaast de vriendschap, de sportiviteit en de lichaamsconditie te bevorderen. De club wil dat iedereen die graag fietst bij haar terechtkan. Naast de sportieve fietsers met een racefiets of MTB zijn ook mensen welkom die graag fietsen met een stads- of hybride fiets of zelfs een elektrische fiets. Hiervoor heeft de club een gevarieerd fietsprogramma uitgewerkt.